Malkiq_Princ's Profile Page

понеделник, 14 септември 2009 г.

Просто да се оплача

От около седмица една моя приятелка ме тормозеше да се видим на "делова" среща. Като се има в предвид , че до скоро изобщо нямаше намерение да започва работа, това ми се стори доста странно. По-странно беше обаче, че не искаше да ми каже какво работи, отговаряше ми само "Ще видиш като дойдеш". И тъй днес отидох . Уговорката беше след деловата среща да излезем на кафе - не си мислете, че я свалям, просто се познаваме отдавна ,а не се бяхме виждали скоро. Оказах се в офис на нещо като застрахователна агенция. Появи се една закръглена женица с отровно червило и бижу, което не се връзваше с дрехите й у естествено с очила, които да й придават интелигентен вид . Започна да ми приказва разни глупости ... замислял ли съм се за бъдещето, дали нямам нужда от застраховка,тя щяла да ми даде сигурност . През цялото време седях и си повтарях "Къде сбърках ?!". Как да й обясня на тая женица, че първо - ужасно се отегчавам от разговори за пари, второ - не обичам цифри и трето - скоро едва ли ще направя някаква голяма покупка, защото общо взето имам всичко онова , което хората се стремят да притежават през целия си живот. Да не говорим, че никак не съм съгласен да ми взимат по 60 лв на месец от заплатата, за да ми ги върнат някой ден, когато ще съм на 50 и косур години и най - вълнуващото, което ще мога да направя с тия получени пари , ще бъде да купя подарък на внуците ми. Не, че това е нещо лошо, но ако ще ми дават пари, то предпочитам да е сега, когато все още ми се живее на пълни обороти. Та след 1 час приказки, от които аз чувах само "бля - бля - бля" най - после си тръгнах. Само дето си тръгнах сам , понеже тази моя приятелка трябвало да остане там защото ... така и не довърши причината, но на мен ми беше все едно, тъй като просто исках да изляза оттам възможно най - бързо .
Оптимистичното в случая е, че после ме наака една птичка. Лошото беше, че беше по косата и нямах с какво да се избърша.
Извод: Независимо дали сте мъже или жени ,винаги носете със себе си мокри кърпички и не се съгласявайте да ходите на срещи без да знаете за какво става въпрос!В противен случай има опсаност да бъдете нацвъкани от птичка и да ви отегчът до смърт .

Няма коментари:

Публикуване на коментар