Malkiq_Princ's Profile Page

сряда, 7 октомври 2009 г.

Не трябва да ме харесвате, защото ...

Никак не обичам да ставам рано, даже ако съм се уговорил с някой за нещо преди 12 на обяд обикновено просто не го правя. Обичам да спя до късно и това си е. Не разбирам как може някой да става рано дори когато не е на работа .
Напоследък нямам достатъчно време да се виждам с приятелите ми, но те от своя страна не ми влизат в положението, мислейки си, че да седиш цял ден в магазина и да си клатиш краката и моята работа са еднакво измореителни неща и след няколко поредни нощни смени мога без проблемно да обикалям дискотеките или да се разхождам до Несебър, вместо да се наспя и да си почина.
Не обичам да пия алкохол и винаги се цепя от колектива по тази причина.
Не слушам чалга и следователно и трудно да ме накарате да отида на дискотека, а кръчмите са абсолютно изключени.
Не се вълнувам от коли, спортове и жени с големи гърди, но лишени от всякакъв мозък.
Не признавам авторитети и не обичам да ми правя неща, когато ми заповядват .
Като цяло не обичам децата, твърде много пищят и се лигавят, естествено изкючвам моето.
Ненавиждам пикли, които използват кучетата си като модни аксесоари и ги разнасят под мишница вместо да оставят животното да си върви и да си върши нуждите.
Смятам, че на обществени места не бива да се пуши .
Според мен трябва да забранят на хората да отглеждат кучетата си вързани на двора или затворени в част от апартамента по цял ден. Такива хора трябва да прекарат няколко дни така както отглеждат "любимците си" .
Пенсионерите нямат място в градските автобуси, да им направят пенсионерски. Никога не им правя място, като не могат да се возят прави и виждат пълен автобус да не се качват.
Много мразя да обяснявам очевидни за мен неща .
Не обичам да подреждам, имам чувството, че ако всичко си е на мястото сякаш никой не живее в апартамента.
Не мога да готвя,но за сметка на това съм много капризен по отношение на храната. Ако нещо не ми изглежда вкусно на външен вид не бих го изял.
Не бих излязал с някой ,ако доведе и гаджето си, не искам да се чувствам като нощна лампа .
Дразня се на двойки ,които не спират да се мляскат на обществено място. Разбирам да се целунат веднъж, ама да излезеш на кафе и само да се мляскаш с някой ми се вижда като парадиране.
Не робувам на модните тендеции и не обичам да ме имитират.
Често подминавам познати хора без да им се обадя, просто защото си мисля разни други неща и не се заглеждам в хората .
Не обичам да стоя дълго на едно място и бързо се отегчавам.
Не харесвам кучета по-малки от кокери с изключение на френския булдог.
Не обичам да говоря по скайп, предпочитам да пиша и да си слушам музика .
Никога не съм гласувал ,защото политиката ме отегчава .
Не обичам като изляза с някого да слушам къде го боли,какво му предписал доктора, на колко доктора ходил, как всичко е много скъпо, как парите не стигат, и изобщо негативните хора не ги обичам.
Не разбирам отчаяното желание на всички да се махат от България, за да ходят да слугуват в чужбина .
Не чета книги, макар че преди много обичах, сега някак си не ми е толкова интересно, а и не мога .
Не мога да прекарвам толкова време колкото ми се иска с дъщеря ми .
Не обичам да се извинявам, дори когато знам , че съм сгрешил.
Не ходя на църква и всички тези църковни вярвания ми се виждат голяма глупост.
Не подуржам връзка с майка ми и сестра ми, защото не виждам смисъл в това.
Не си падам по семейни сбирки и мразя Коледа и целия декември месец .
Дразни ме фалшивостта на хората.
Искам винаги да става на моето и не обичам да ми висят на главата .
Никога не си правя планове и хоратя смятат , че съм неорганизиран, безотговорен и хаотичен.
Твърде съм разсеян.
Обичам да си отмъщавам и да злорадствам.
Егоист съм.
Обичам себе си и не се интересувам от хорското мнение .
Не мога да лъжа някого колко му отива тази блузка при положение, че мисля, че е грозна .

Спирам до тук, че мога да си пиша така до утре . Както се пее в една песен " beautiful wasted time for me ..."

1 коментар:

  1. Еми аз пък те харесвам :) Но въпреки,че едва ли някога ще успеем да се запознаем ще съм наясно да не си уговарям с тебе среща преди обед, аз например пък с голям зор мога да будувам цяла нощ, за това пък с ранното ставане нямам големи трудности :)

    ОтговорИзтриване