Malkiq_Princ's Profile Page

сряда, 28 януари 2009 г.

Слънце,дъжд,сълзи и един рожденик


" И слънцето изгря ... слънцето се скри , а под него нищо ново "... Точно днес е такова времето ,като настроението ми - меланхолично. Не че цяла зима не ми е такова настроението, просто днес има и причина, или май са две причини . А как искам да е лято ... онова, същото лято когато се запознахме със Сашо. Всичко изглеждаше много просто тогава.

Та днес рожден ден има същият този Сашо . Какво да ви кажа за него ? Каквото и да е,няма да успеете да си представите що за човек е това. Такъв,който винаги ще те накара да се усмихнеш, с който не усещаш как лети времето. Изключително позитивен човек. Много се гордея с него, защото си преслева целите и си осъществява мечтите без да се предава. Искаше да стане режисьор. Първата година не го приеха и започна да учи география. После кандидатсва пак следващата година и го приеха ,само че "Актьорко майсторство за куклен театър". Още помня как ми се обади и ми каза, че седи пред списъка с приетите. Питах го дали е вътре и той каза "Стоя и гледам ,ето я чартата , и аз последен преди чартата". Голяма радост беше. Тази година вече е приет "Режисура". Ако питате мен, по-добре ще се справя като актьор,но нека опита. Във всеки случай се гордея с него. Да е жив и здрав !

Тук май ще се опитва да вали, а до сега какво слънце грееше,даже прозорците бях отворил и кучето се печеше на слънце . И тази вечер няма да го разхождам аз, всъщност нея,тя е момиченце - моето момиченце,но някой друг път ще ви занимавам с нея. Тази вечер ще ходя на рожден ден уж,но първо на театър . Дано не завали ... Сещам се за една детска песничка :

Rain,rain go away

come again some other day

we wanto to go outside and play

come again some other day

Не помня как беше нататък, но като малък много я обичах. И за друго се сетих ... Имаше до скоро едно хлапе, с което се бяхме сближили, той много обича да вали дъжд. Добро хлапе е той, няма злоба в него. Само дето нещо не му върви в любовта, вероятно защото и той,като повечето хора не знае какво иска. По-скоро се страхува, но както казах, хлапе е още, ще порасне. Но сега като вали дъжд ще се сещам за него, нищо че вече не си говорим. Дъжда винаги ще си е неговата стихия.

А за сълзите .... един човек заминава скоро ... няма да се видим поне месец и ще ми липсва ужасно. Но това е за добро, и той преследва щастието си,така че нямам нищо против.

People always leave ...
PS. Не се смейте на грозния светофар,не всички сме художници,някои сме просто драскачи .

Няма коментари:

Публикуване на коментар